Tekstschrijver

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teksten voor ondernemers Daan 2

Het schrijven van een goede tekst voor u als ondernemer kan voor stress zorgen. Heb ik het wel goed geformuleerd? Staat alles er in wat ik wil? Leest het lekker? Had ik die bewering wel moeten maken? Staan er geen spelfouten in?, enzovoorts. Juist communiceren met uw klanten, partners of werknemers is één van de belangrijkste aspecten van ondernemen. Laat mij een stukje van die onzekerheid uit handen nemen door de juiste tekst te schrijven waar u volledig achter staat, in bijvoorbeeld een nieuwsbrief, persbericht of artikel. Als ik u met mijn expertise ga helpen, is het binnen mijn werkwijze fundamenteel om eerst uw wensen en belangen te bespreken, zodat we samen tot een succesvol eindproduct komen.

 

Aandacht

De opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de HvA (Hogeschool van Amsterdam) heb ik in vier jaar afgerond. Na het eerste jaar, dat zich naast de mediavakken ook richtte op vakken als marketing en bedrijfskunde, wist ik dat journalistiek de juiste richting was. Aan het eind van dat jaar koos ik voor het profiel Nieuws&Media, waarin de aandacht lag op tv-, radio-, en voor mij het belangrijkste, printjournalistiek. In de drie jaar die volgde zijn mijn ogen geopend voor de mogelijkheden die journalistiek en communicatie met zich mee brengen op het gebied van schrijven. Er schuilt veel meer achter een paar regels woorden dan ik van te voren had gedacht. Tenminste, als het met toewijding wordt geschreven. Door die extra aandacht kun je met tekst amuseren, nieuwsgierigheid wekken, informeren en verduidelijken.

 

Nieuwsgierigheid

Vanuit mijn nieuwsgierigheid en door mijn achtergrond als journalist schrijf ik stukken die helder, onderzoekend en beeldend zijn. Ik zoek naar wat uw onderneming, product of dienst uniek en nieuwswaardig maakt en gebruik dit als leidraad binnen het verhaal. Door deze persoonlijke benadering is de kans groter dat de klant, maar ook uw werknemer, zich meer betrokken voelt bij het bedrijf.